Wysyłka i zwroty
Poznaj szczegóły wysyłki i zwrotu towaru
Jak wygląda proces po złożeniu zawówienia?
1. Kontrola jakości
Nasi specjalnie przeszkoleni pracownicy dokładnie sprawdzają każdy produkt zanim trafi on w Twoje ręce. Tak abyś miał/a pewność, że otrzymasz wyrób najwyższej jakości.
2. Pakowanie
Na kolejnym stanowisku nasi pracownicy spakują Twoje zakupy do specjalnego kartonu. Zostanie on dokładnie zabezpieczony, tak aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
3. Wysyłka paczki
Pod koniec dnia przesyłki są transportowane do paczkomatu wysyłkowego lub zostają odebrane z naszego magazynu przez kuriera InPost do godziny 15:00.
4. Doręczenie
Twoje zakupy zostaną doręczone najszybciej jak to tylko możliwe. W dniu dostarczenia przesyłki otrzymasz powiadomienie w aplikacji InPost, SMS oraz wiadomość email.
Wszystkie zamówienia od 40 zł wzwyż podlegają BEZPŁATNEJ dostawie. Czas dostawy od momentu potwierdzenia przez nas zamówienia to średnio 1 dzień!
Zwroty i Reklamacje
Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zakupu do 30 dni od dnia dostarczenia produktu. Formularz zwrotu/reklamacji należy wysłać na adres email: [email protected]
Formularz zwrotu
Pobierz "Formularz zwrotu" klikając w przycisk znajdujący się poniżej. Należy wypełnić go ręcznie, złożyć na nim swój podpis i przesłać na email: [email protected]
Sposób Wysyłki
Podczas konwersacji mailowej ustalimy dogodną formę zwrotu.
Pakowanie
Prosimy o odpowiednie zapakowanie produktu w karton, dołączenie podpisanego formularza zwrotu oraz przyklejenie etykiety wysyłki.
Wysyłka
Odpowiednio zabezpieczoną paczkę należy przekazać kurierowi lub umieścić w dowolnym paczkomacie.
Przelew Zwrotny
Na zwrot należności mamy 14 dni, po zweryfikowaniu przesyłki i sprawdzeniu produktów zostanie zlecony przelew na konto bankowe podane w załączonym formularzu zwrotu.
